Câinii şi „persoanele de etnie rromă”

Nă’seara

Acum o oră am ajuns acasă, de la ora 2 tot hoinăresc prin oraş cu bicicleta. Am făcut vreo 24 de km, am jucat şi puţin fotbal, am ascultat muzică, a fost tare, ţinând cont că e prima plimbare cu bicicleta pe anu’ ăsta.

Ca să clafiric, de ce „Adoleşcentul frustrat”, păi pentru că în fiecare zi găsesc măcar 1 motiv să mă oftic, să mă enervez, să mă frustreze. Sunt destule bloguri gen „x’s blog” sau „blogu lu’ y”, aşadar dupa niste tentative eşuate de a-mi face un blog, cred că pe ăsta o să îl continui, deoarece am ce scrie 🙂 plus că e un titlu interesant, recunoaşte-ţi.

Aşadar, ce m-a frustrat azi? Ei bine, cum mă plimbam cu bicicleta cu un prieten, am ales să mergem pe un drum îngust să evităm un şantier, aşadar, am mers pe lângă bicicletă. Nişte ţigani, nomazi, sau cum vreti au venit la noi, fiind mai mici ca statură, şi au zis „Tu înjuri de morţi?” dupa care ne loveau cu pumnul în umăr. Mi-au tras bicicleta şi le-am zis să se oprească, deoarece nu aveam chef de conflicte :> . Ei au continuat până ce am reuşit să plecăm. Uite aşa poţi deveni rasist :). Nu zic că nu sunt multi ţigani, (deoarece am auzit că dacă sunt numiţi rromi, se supără) care sunt prietenoşi, care nu au nimic cu tine, dar aceştie erau clasicul tipului dur de stradă. Sunt unii care dacă treci pe lângă ei, au un impuls, sau au ei ceva de trebuie să se ia de tine. Mă gândesc, ei n-or fi frustraţi? 😀 .

Sau mai târziu ne-am dus la şcoala, însoţiţi de un alt coleg, unde am jucat câteva pase, şuturi, etc. Ei bine, au venit nişte copii cu probleme psihice şi au început să dea cu mingea în bicicletele noastre. Uite ăsta e motivul pentru care şi azi am fost frustrat. Realizeze că în zone în care anul trecut mergeam des pe jos sau cu bicicleta, acum e pericol. Mda..

Ulterior ne-am întâlnit cu un câine, care lătra la noi şi la bicicletele noastre. Am luat-o la pas, uitându-mă la el şi el la mine, dar când mă întorc, colegul cu care eram era mult înainte 🙂 . Prieten adevărat :> . Pe câini îi scuz, ei au instinctele astea, dar ce e cu speciile astea cu, care nu ai nicio treabă, dar ei vin la tine şi te iau la harţă. Îi putem asemăna cu câinii? Poate. Dar pur şi simplu nu înţeleg de ce fac asta. De aia trebuie să ai un spray paralizant sau o armă când ieşi prin oraş 😀 .

Ce părere aveţi?

Cu respect,

Victor.

Câinii şi „persoanele de etnie rromă”

3 gânduri despre &8222;Câinii şi „persoanele de etnie rromă”&8221;

  1. StefandepeRoS zice:

    Vai Victorasi…ce calm si cu nervi de fier esti. Daca eram in locul tau ii bateam pe tiganii aia si ii injuram de morti de vreo 4 milioane de ori. Sincer…

    1. Tot RoS aici (Cypryan) zice:

      Fii calm Stefan !!! De ce te mai miri in legatura cu ce se intampla in Romania ? Se intampla si in alte tari …

  2. jbancarazvan zice:

    @”De aia trebuie să ai un spray paralizant sau o armă când ieşi prin oraş” Ce zici ca urmatoarea data cand mergem pe acolo, sa luam o Bazooka? Dar nici asta nu e bine, ca ne-ar fura-o, ulterior ducand-o la fier vechi. :))

Lasă un comentariu