Situaţia căilor ferate în România

Sunt oarecum .. frustrat mă!

Pe Antena3 tocmai a dat un reportaj „cutremurător” despre situaţia căilor ferate din România. 20 de minute în care tot s-au luat de CFR. Mă gândesc, ei la ce se aşteptau? Dacă ţara e într-o situaţie proastă, căile ferate de ce ar fi altfel? Asta e un fel de manipulare fină, adică, ziceau că trenul până la Tulcea face 6 ore, dar, în schimb maxi-taxi-ul care e plin de oameni, e mai rapid bla bla bla.

Cineva numea maxitaxiurile „coşciuge” pe roţi. Foarte bine! Câte accidente grave au loc în România anual, la care iau parte aceste mijloace de transport? Deobicei, când un microbuz ia parte la un accident, lumea îşi pierde viaţa.. dar multă lume! Ei bine, nu îmi amintesc să se fi zis de rău de microbuze. Acum să fim serioşi, cei de la trustul Antena cred că erau într-o pană mare de idei.

De fiecare dată când se vorbeşte de CFR, se vorbeşte de rău! Nu se vorbeşte deloc de porţiunea modernizată dintre Bucureşti şi Constanţa, sau dintre Bucureşti şi Braşov, la care se lucrează cu adevărate rezultate. Dar nu, se ia o locomotivă diesel, se merge pe o linie neelectrificată, într-o zonă rurală cu niste gunoaie pe calea ferată, se pune o melodie lăutărească, şi replica „cu trenul în România e ca şi cu, căruţa”.

Pe mine unul mă enerveaza la culme! Adică, suntem conştienţi de faptul că s-a furat mult după revoluţie, iar acum s-a ajuns la fundul sacului, nu? Şi de ce ne compară cu germanii? Ne comparăm noi cu ei? Nici vorbă! Ce este acum în Germania este rezultatul politicii biciului, cum s-ar zice. Ei sunt învăţaţi să fie curaţi deoarece erau obligaţi şi se luau măsuri altminteri.

În afară de asta, azi iar am ieşit cu bicicleta, am jucat iar fotbal, am fost la Biserica şi am aflat că în Bacău, zona Pompieri, se construieşte o nouă Biserică, deoarece azi a fost Episcopul Romanului şi Bacăului pentru a sfinţi locul.

Cu respect,

Victor.

Situaţia căilor ferate în România

14 gânduri despre &8222;Situaţia căilor ferate în România&8221;

  1. Cristi zice:

    N-am mai mers de mult timp cu trenul, dar am 2 chestii de spus:
    1. Mi se pare ca indiferent ce fel de tren e ala sa faci 4 ore si ceva din Iasi in Bacau e penibil.
    2.Mirosea oribil in tren din cauza oamenilor care stateau acolo. O fata l-a intrebat pe controlor :”Dar cumva au toti bilet?” si el zice „Ei…lasa, n-au dar in cateva statii se dau jos” asa ca CFRul mai intai sa taxeze pe toata lumea la fel si dupa aia sa se planga ca n-au bani.
    Just my 2 cents

    1. Victor V. zice:

      Ai foarte mare dreptate, şi dacă am spus că CFR-ul se ridică la standarde înalte te rog să mă ierţi. Pe mine m-a revoltat mult faptul că, chiar de CFR s-au luat, compania care este atacată din mai multe parţi.

  2. masa de calcat. zice:

    …aa baiete nu ai ce face cu viata?? serios esti ffooartee plictisitooor. nu o lua in nume de rau, ai putea sa scrii multe alte lucruri interesante.

  3. Ruxy zice:

    Oau Victor foarte matur sa dai igor sa sa stergi comentariul anterior. Daca te-ai comporta la fel de matur cum pari cand scrii pe blogul asta ai putea sa recunosti si tu CA INVONAVATESTI LUMEA DE AIUREA SI NU STI SA-TI CERI SCUZE!

    1. Victor V. zice:

      Eşti foarte iraşcibilă şi de asta nici nu mă interesează părerea ta :). Poţi să mă laşi în pace, nu am de ce să îţi cer scuze. Data viitoare, nu te mai bag în seamă.

  4. Ruxy zice:

    Victor ai de ce sa-mi ceri scuze in primul rand pentru ca mi-ai irosit timpul cu intrebarile tale tampite fara rost, si nu le inteleg rostul. Apoi te-ai suparat, mi-ai dat ignor si toate alea. De ce te-a apucat dintr-o data? Ce ti-am facut? Sau ce crezi ca ti-am facut?

    1. Victor V. zice:

      Cu ce ţi-am pierdut timpul? Timpul tău preţios, uite acum mi-l pierd pe al meu, deci acum suntem chit. cŢi-am dat IGNORE (nu ignor)şi Block pe facebook pentru că aşa am vrut eu. Iar ignore-ul îl ai pentru acelaşi motiv pentru care l-ai avut şi prima oară.

  5. masa de calcat. zice:

    daa băietaş doar e blogul tîu nu? scuze de „î” nu mă pricep la diacritice şi nu ştiu unde e î.ul din a. Nu pricep de ce vorbeşti atît de mult de trenurile din Romînia, ar trebui sa te interesezi şi să vorbeşti despre cele de peste graniţă. Cam toată lumea ştie in ce stare sunt cele de aici. Sper că îmi vei lua comentariul drept o critică constructivă. Uită de cel anterior, eram într.o stare proastă si blogul tău mi.a sărit în ochi.

  6. A. zice:

    Ti-am urmarit blogul, si chiar am fost placut impresionata de felul in care scrii, nu mi s-a parut deloc plictisitor, ci , chiar din contra mi s-a parut ca iti schitezi punctul de vedere in cateva randuri, care ne lasa sa te cunoastem.
    Nu ma refer numai la aceasta postare, in momentuul de fata.
    Iti dau dreptate in majoritatea , daca nu chiar toate lucrurile pe care le-ai scris aici fiind de aceeasi varsta si , probabil vazand lumea cam din acelasi punct.

    **Nu e un loc foarte potrivit pentru certuri..
    Si cu asta am incheiat , felicitari si succes cu cei care nu te apreciaza pentru ceea ce faci ei nici macar chinuindu-se putin sa arate lumii ce pot , sau chiar mai mult sa nu poata faca nimic si sa comenteze pe altii.
    Nu te consuma tu pentru ei , cum a zis si Razvan in legatura cu fetitele care dau din fund :)) .

    SUCCES IN CONTINUARE !!

  7. ali zice:

    ba inte un fel ai si tu dreptate da au si aia ca cfr e naspa de toooot si da stiu ca sunt trenurile sunt cele mai ieftine cai de transport da put si is pline de ciudati

Lasă un comentariu